Die HDI HD0-100-Prüfung sind jedem IT-Fachmann sehr wichtig. Solange Sie das Zertifikat bekommen, werden Sie im Beruf sicher nicht aussondert. Sie werden befördert und ein höheres Gehalt beziehen. Mit diesem Zertifikat können Sie alle bekommen, was Sie wünschen. Die Schulungsunterlagen zur HDI HD0-100-Prüfung von Pass4Test sind die Ressourcen zum Erfolg. Mit diesen Schulungsmaterialien werden Sie den Schritt zum Erfolg beschleunigen. Sie werden sicher mehr selbstbewusster.
Die Produkte von PassTest sind für diejenigen, die sich an der HDI HD0-100 Zertifizierungsprüfung beteiligen. Die Schulungsmaterialien von Pass4Test enthalten nicht nur Trainingsmaterialien zur HDI HD0-100 Zertifizierungsprüfung, um Ihre Fachkenntnisse zu konsolidieren, sondern auch die genauen Prüfungsfragen und Antworten. Wir versprechen, dass Sie nur einmal die HDI HD0-100 Zertifizierungsprüfung mit einer hohen Note bestehen können.
Die neuesten Schulungsunterlagen zur HDI HD0-100 Zertifizierungsprüfung von Pass4Test sind von den Expertenteams bearbeitet, die vielen zum Erfüllen ihres Traums verhelfen. In der konkurrenzfähigen Gesellschaft heute muss man die Fachleute seine eigenen Kenntinisse und technisches Niveau beweisen, um seine Position zu verstärken. Durch die HDI HD0-100 Zertifizierungsprüfung kann man seine Fähigkeiten beweisen. Mit dem HDI HD0-100 Zertifikat werden große Veränderungen in Ihrer Arbeit stattfinden. Ihr Gehalt wird erhöht und Sie werden sicher befördert.
In der heute konkurrenfähigen IT-Branche können Sie mit IT-Zertifikaten Schritt für Schritt befördert werden. Viele Firmen würden Ihnen einen Berufsaufstieg oder die Gehaltserhöhung laut dem Goldgehalt Ihrer Zertifikate geben. Die HDI HD0-100 Zertifizierungsprüfung ist eine Prüfung von hohem Goldgehalt. Das HDI HD0-100 Zertifikat könne die Bedürfnisse der hart arbeitenden IT-Fachleuten abdecken. Pass4Test bietet Ihnen die zielgerichtete Ausbildung zur HD0-100 Zertifizierungsprüfung. Sie können im Internet teilweise die Prüfungsfragen und Anworten zur HDI HD0-100 Zertifizierungsprüfung kostenlos als Probe herunterladen.
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Exam Code: HD0-100
Prüfungsname: Help Desk Analyst (HDA)
Aktulisiert: 2013-10-28
Nummer: 116 Q&As
Wenn Sie unsere Materialien zur HDI HD0-100 Zertifizierungsprüfung kaufen, wird Pass4Test Ihnen den besten Service und die beste Qualität bieten. Unsere Zertifizierungssoftware wird schon von dem Anbieter und dem Dritten autorisiert. Außerdem haben wir auch viele IT-Experten, die nach den Bedürfnissen der Kunden eine Serie von Produkten laut dem Kompendium bearbeitet. Die Materialien zur HDI HD0-100 Zertifizierungsprüfung haben einen hohen Goldgehalt. Sie können von den Experten und Gelehrte für Forschung benutzt werden. Sie können alle unseren Produkte teilweise als Probe vorm Kauf umsonst benutzen, so dass Sie die Qualität sowie die Anwendbarkeit testen können.
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NO.1 For which two reasons is it important to have documented processes and
procedures? (Choose two.)
A. Ensures consistent service
B. Identifies areas out of policy
C. Promotes adherence to policies
D. Justification for not meeting customer expectations
Answer: A, C
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NO.2 Which two are characteristics of unsuccessful teams? (Choose two.)
A. Independence
B. Lack objectives
C. Lack of ownership
D. Good team morale
Answer: B, C
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NO.3 Who is responsible for maintaining a working environment conductive to effective
inter-departmental relationships.
A. Everyone
B. Human resources
C. Department managers
D. Executive management
Answer: C
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NO.4 Which metric indicates how often A customer may need a follow-up call to achieve
resolution?
A. Capture rate
B. Abandon rate
C. Call return rate
D. First call resolution rate
Answer: D
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NO.5 What should you do to assess A customer level of knowledge?
A. Ask open questions
B. Ask closed questions
C. Provide more detailed explanations
D. Assume the customer has a basic level of knowledge
Answer: B
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NO.6 You have little or no expertise with a product. While speaking in a confident tone,
what should you do to provide effective support?
A. Escalate to a manager to reassign the call
B. Determine priority/severity and collect/document the appropriate information
C. Set a call back time and tell the customer you will review the call with an expert
D. Inform the customer of the product limitations you are aware of, but assure them they
will receive support
Answer: B
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NO.7 Which two are characteristics of an organization with good inter-departmental
relationships? (Choose two.)
A. High employee morale
B. Low employee turnover
C. Low superior-to-subordinate interaction
D. Low turnover rate between organisations
Answer: A, B
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NO.8 DRAG DROP
Place the network terms that are most related to one another and that provide
similar functionality next to each other.
Answer: .
NO.9 A customer calls with a printing problem. You start the troubleshooting process by
asking some simple questions. The customer admits that this is his first time using a
computer.
Which three questions should be used to obtain necessary information to solve the
problem? (Choose three.)
A. Ask the customer if he is the only one who can print to this server
B. Ask the customer if a start button or disk icon appears on the screen
C. Ask the customer if he has experienced any problems recently with any other
applications
D. Guide the customer through checking the printer connection and making sure the
power is turned on
Answer: A, B, D
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NO.10 Which two are typically the fastest methods to send a message to all help desk
personnel? (Choose two.)
A. E-mail
B. Voice mail
C. Short text messaging
D. Broadcast messaging
Answer: A, C
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NO.11 Which question allows you to determine whether or not your customer is logged on
to the network?
A. What is your login ID?
B. Can you access e-mail?
C. Are you logged on to the network?
D. Which drives are displayed on your computer?
Answer: D
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NO.12 What is a key benefit of a knowledge-base system?
A. Increase call volume
B. Saves time and money
C. Decreases network traffic
D. Requires lower maintance
Answer: B
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NO.13 Which two are the primary purpose of an annual (periodic) survey? (Choose two.)
A. Determine management bonuses
B. Identify changes to products, services and processes
C. Measure performance of individual analysts at the help desk
D. Evaluate customer satisfaction with products, services and personnel
Answer: B, D
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NO.14 What two considerations need to be made when sharing workspace? (Choose two.)
A. Maintain a clean environment
B. Discretion and courtesy when decorating
C. Share only with persons with similar likes/dislikes
D. None, each person needs to take care of it themselves
Answer: A, B
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NO.15 Which three approached help create a positive business reputation? (Choose three.)
A. When you hear complaints about your organization, change the subject
B. Have a good attitude and never speak negatively about you organization
C. See what you can do to assist any co-worker who is unhappy or experiencing
problems
D. Try to have a positive and memorable effect on every person you communicate with
each day
Answer: B, C, D
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NO.16 Companies typically restrict access to which three types of data? (Choose three.)
A. Office location
B. Personnel records
C. Payroll information
D. Proprietary information
Answer: B, C, D
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NO.17 Which three media can be used to conduct surveys? (Choose three.)
A. E-mail
B. The Internet
C. A suggestion box
D. Personal interviews
Answer: A, C, D
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NO.18 What is the key benefit of a positive work environment?
A. Diversification of skill sets is minimized
B. Rapport among team members is increased
C. The need for recognition of individual effort is minimized
D. Management involvement is separated from individual involvement
Answer: D
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NO.19 A customer calls the support centre and describes a problem. The analyst is not
certain what the problem is. What is the appropriate strategy for eliciting the
information a second time?
A. Begin troubleshooting
B. Transfer the call to a more experienced analyst
C. Ask the customer to repeat the problem back to you
D. Repeat back to the customer what you thought you heard
Answer: D
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NO.20 Which two techniques are used to match a caller's style? (Choose two.)
A. Style
B. Restating
C. Vocabulary
D. Paraphrasing
Answer: A, C
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